wtorek, 8 lipca 2014

Prolog: Welcome to the new age

"I'm waking up to ash and dust
I wipe my brow and I sweat my rust
I'm breathing in the chemicals"
Imagine Dragons - Radioactive~



Jest rok 2014.
Rząd nieustannie poluje na Deceptikony i Autoboty.
Dlaczego?
Po wydarzeniach w Chicago ludzie zerwali sojusz z Autobotami, twierdząc, że dopóki oni Będą na Ziemi wszyscy znajdujemy się w niebezpieczeństwie.
Zarówno Transformersi jak i ludzie mający z nimi kiedykolwiek styczność muszą się ukrywać.
Ale nie tylko oni...

Tą historię opowie wam dziecko ulicy.
Nazywam się Liliana Vanessa Blackwell i mam 16 lat. Moja mama umarła sześć lat temu. Ojciec od tego czasu zaczął pić i całkowicie zapomniał o tym, że ma córkę. Miałam jeszcze brata. Czy umarł? Dla mnie tak...
Zawsze wierzyłam w istnienie Transformersów. Dlatego też wraz z innymi Opuszczonymi* założyliśmy Drużyny. 
Chronimy się wzajemnie, pomagamy sobie. Każdy oddałby życie za przyjaciela(co dotyczy tylko Naszej Drużyny)...

Należę do Drużyny Autobotów i mówią na mnie Demetra

***
*Opuszczeni- dzieci i nastolatkowie, którzy nie mają domów.

Mam nadzieje, że się podobało. 
Wybaczcie, że krótko. Postaram się, aby następna notka była dłuższa.

Pozdrawiam Liliana Vanessa Blackwell


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz